السبت، 8 أكتوبر 2022

قصة جوز اختي ......



قصة جوز اختي ...... 
🌎🌎😱👇
قصة مثيرة جدا
😱👇🌎🌎

انا النهاردة بايته عند اختي المتجوزة
من شوية و انا نازلة اشرب مية سمعت حماة اختي هي وبنتها بيتوشوشو
و بيحكو سمعتهم غصب عني قالت لبنتها يا بنت انتي وديتي المفتاح بتاع الاوضة اياها فين؟
قالت لها بنتها حطاه ف علبة الشاي جوا كيس فالدولاب عندك فالمطبخ
قالت لها امها اوعي يكون حدك شافك وانتي داخلة الاوضة!
ردت عليها لأ اطمني ومشيت


قالتلي اختي مش عارفة من يوم ماتجوزت مش راضيين يقولو فيها ايه حتى جوزي مايعرفش وحاول يدخلها كام مرة بس مش لاقي المفتاح بتاعها
و حماتي مش راضية تخلينا ندخلولها
انا ماقلتلهاش انا عرفة المفتاح فين و جوزها شغال الليلة
فكرت اروح اعرف فيها ايه وخفت الفضول هيقتلني مع العلم هما نايمين تحت فالطابق الاول و اوضة اختي فالطابق الثاني
قررت أفتحها و انا مرعوب جسمي كله كان منمل و متلج من الخوف فتحت الباب و لسه هشغل النور لقيت ...! 

نتمنى دعم الموقع لنستمر في نشر احدت القصص ولا تنسى الإعجاب والإشتراك.
 ♥ اضغط | لايك & Like | اذا اعجبتك القصة .
 ♥ تابع قصص على فيس بوك https://www.facebook.com/qissass2022
 موقع قصص https://qissass18.blogspot.com
يسمح بنقل الموضوع لكن مع ذكر المصدر في نهاية الموضوع المنقول ووضع رابط الموضوع الأصلي لا تنسى الضغط على هدا الاعلان اسفله ♥♥

مواضيع اخرى

سجل في الموقع واربح معنا